torsdag 23 december 2010

Petronella

För att du är så störd.
Ditt lilla cpbarn.
Jag gillar cpbarn.
Du är rolig och spontan och väldigt mycken nu.
Jag var glad när jag sov hos dig och att du orkade med morgonhurtbullen My när du var bakis och bara ville trycka på znooose.
Like it.
ROARW!
Okej, nu är det lite lebbvarning här känner jag. Men jag vill bara helt sonika berätta att du är en genuint fin och bra och positiv person jag kan skratta med som en jävla dåre. Dessutom känner jag mig aldrig ful när jag skrattar med dig. Även om vi inte ses så ofta så är det som du säger:
Vi kommer alltid vara vänner. För vi bara gör små pauser ibland. Och det är det jag gillar med dig petronella.

Nej, nu ska jag itne sitta här och vara gurkaig.
Nu ska jag gå och kuka ur.
Ses på julafton (IMORGON WOHO!)

3 kommentarer:

  1. Härligt det är med bra vänner och äkta vänskap!!

    SvaraRadera
  2. Men du är väl inte kär i henne!! Äckligt i sådana fall *host*

    SvaraRadera
  3. Jag vet jag är helt superäcklig (NEJ UASH!)

    SvaraRadera